یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
صنعت و دانشگاه دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۰۱:۱۰

به همت پژوهشگاه نفت
مراکز آموزش تخصصی بین‌المللی نفت راه‌اندازی می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: معاون برنامه‌ریزی پژوهشگاه صنعت نفت از برنامه‌ریزی این مجموعه برای ایجاد مراکز آموزشی مشترک تخصصی میان ایران و کشورهای صاحب فناوری دنیا در حوزه صنعت نفت خبرداد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، محمدحمید ایجازی با بیان این مطلب افزود: به منظور توسعه علمی و فناوری کشور، ایجاد شبکه علمی و همچنین به منظور ارتباط دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و به اشتراک‌گذاری دستاوردهای پژوهشی و استفاده بهینه و مشترک از امکانات یکدیگر، پژوهشگاه صنعت نفت با همکاری شرکای بین‌المللی زمینه را برای این تعاملات دوسویه ایجاد کرده است.


وی بر توسعه و انتقال فناوری که از اهداف پژوهشگاه است، تاکید کرد و گفت: دوره‌های آموزشی مشترک در داخل و خارج کشور قرار است با هدف ارتقای منابع انسانی متخصص صنعت نفت کشور و همچنین ارائه خدمات فناورانه به منطقه و دیگر کشورها برگزار شود. ایجازی ادامه داد: بکارگیری اساتید و متخصصان پژوهشگاه و حضور اساتید نامی دانشگاه‌ها و شرکت‌ها و مراکز آموزشی معتبر بین‌المللی و استادان ایرانی از ویژگی‌های بارز این دوره‌های مشترک است.


برگزاری دوره آموزشی با همکاری دانشگاه دلفت هلند در تابستان امسال
وی به یکی از این دوره‌های مشترک اشاره کرد و گفت: در حوزه بالادستی نفت در زمینه فناوری‌های پیشرفته ازدیاد برداشت، دوره‌ای با دانشگاه دلفت هلند که قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین دانشگاه فنی در این کشور است، در تابستان امسال برگزار می‌شود. ایجازی تصریح کرد: به منظور ایجاد مرکز مشترک تخصصی بین‌المللی، همکاری خود را با تعدادی از شرکت‌ها، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌های بین‌المللی آغاز کرده‌ایم که یکی از این شرکت‌ها Senergy است.


ایجازی درباره فعالیت‌های مشترک با این شرکت گفت: چندی پیش کارگاه آموزشی مشترکی توسط پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت LR-Senergy انگلیس در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد و قرار است دوره‌های مشترکی را در آینده نیز در زمینه انگیزش چاه برگزار کنیم.



  کد خبر : 1601
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :